Sveiki atvykę į internetinę parduotuvę!

D.U.K.

  • Klausimai ir atsakymai

     
    Prašome įdėmiai perskaityti žemiau pateiktus dažnai užduodamus klausimus. Jei vis tiek neradote atsakymo į rūpimą klausimą, susiekite su mumis užpildę šią formą.

    Užsakymai


    1. Ar galiu užsukti pas Jus ir gyvai pasižiūrėti į prekes?

    Tokios galimybės dėja nėra, nes prekiaujame tik internetu.

     

    2. Kaip sužinosiu, kad gavote mano užsakymą?

    Atlikę užsakymą el. paštu gausite patvirtinimą su išankstine sąskaita faktūra.

     

    3. Ar galiu savo siuntą sekti?

    Taip. Siuntą, siųstą Lietuvos Paštu, galite sekti ir matyti jos buvimo vietą. Siuntos kodas gaunamas pateikus užklausą el. paštu info@nilila.lt 


    4. Gavau ne tą prekę, kurią užsisakiau / Gavau brokuotą prekę.

    Jeigu atsitiko taip, jog per klaidą buvo išsiųsta ne ta prekė, arba ji yra brokuota, kuo skubiau susisiekite su mumis elektroniniu paštu ir informuokite. Prekę nedelsiant grąžinkite.

     

    Siuntimas


    1. Į kokias šalis siunčiate prekes?

    Siuntas siunčiame į visas pasaulio šalis. Siuntimo mokestis priklauso nuo pristatymo adreso, siuntimo būdo bei siuntos svorio. Daugiau informacijos rasite skyriuje Pristatymas.


    2. Per kiek laiko prekės bus pristatytos?

    Pristatymo terminas priklauso nuo pristatymo adreso bei pasirinkto siuntimo būdo. Daugiau informacijos rasite skyriuje Pristatymas.

     

    Grąžinimai


    1. Per kiek laiko reikia grąžinti prekes?

    Prekes grąžinti reikia per 14 darbo dienų nuo jų gavimo datos. Užpildykite grąžinimo / keitimo formą ir grąžinkite prekę nurodytu adresu. Išsamesnę informaciją rasite skiltyje Grąžinimas. Prekės grąžinamos bei keičiamos vadovaujantis Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“, todėl būtinai pasidomėkite ar ji grąžintina.


    2. Per kiek laiko grąžinami pinigai už grąžintas prekes?

    Gavus grąžinimą, apžiūrėjus jos būklę bei įsitikinus, jog nepažeistos grąžinimo taisyklės, pinigai bus grąžinti per 7 darbo dienas. Siuntimo išlaidos nėra grąžinamos.

    3. Ar galimas keitimas?

    Taip, keitimas galimas į bet kurią kitą prekę, kuri yra pardavime. Užpildykite grąžinimo / keitimo formą ir informuokite mus elektroniniu paštu. Jeigu keičiama prekė yra brangesnė už užsakytą, Jums reikės primokėti skirtumą, jei atvirkščiai - grąžinsime skirtumą.

     

    Mokėjimai


    1. Kaip galima už užsakytas prekes atsiskaityti?

    Mes priimame šiuos mokėjimus:
    • Tiesioginius pavedimus ir mokėjimus grynaisiais banke. 
    • Mokėjimus per www.Paypal.com ir www.mokejimai.lt sistemas.
    • Atsiskaitymus MAXIMA parduotuvėse, Rkiosk kioskuose bei loterijos Perlas terminaluose.
    • Mokėjimus užsienio kreditinėmis kortelėmis.
    • Apmokėjimas grynaisiais kurjeriui pristatymo metu


    2. Ar galiu mokėti grynaisiais pristatymo metu?

    Taip. Galite už siuntą atsiskaityti kurjeriui. Ši paslauga papildomai kainuoja. Daugiau informacijos rasite skityje Pristatymas.

     

    Akcijos


    1. Kaip galima panaudoti nuolaidų kodą?

    Ant dovanų kupono yra pateikta skaičių bei raidžių kombinacija. Įsidėjus norimas prekes į krepšelį, nuolaidos kodą arba dovanų kuponą įveskite į laukelį „ Nuolaidų kodas“. Jums automatiškai bus pritaikyta atitinkama suma arba nuolaida.

    2. Kaip gauti nuolaidą?
    Visi vartotojai, užsiprenumeravę mūsų naujienlaiškį, gauna vienkartinę 10% nuolaidą visoms neakcijinėms prekėms. Naujienlaiškiuose dažnai skelbiamos įvairios akcijos bei nuolaidos.

     

    Prekės


    1. Kaip gauti išsamesnę informaciją apie prekę?

    Jei norite gauti išsamesnę informaciją apie prekę, susiekite su mumis el. paštu.


    2. Ar turite dydžių lentelę?

    Taip, standartinę dydžių lentelę rasite skyriuje Dydžių lentelė. Taipogi, daugelis prekių turi dydžių lentelę, kurią rasite prie aprašu.


    Techninė pagalba


    1. Pamiršau slaptažodį, ką daryti?

    Prisijungimo puslapyje spauskite „Pamiršau slaptažodį“ ir būsite nukreipti į tolimesnį slaptažodžio atkūrimo procesą.


    2. Pakeičiau savo el. paštą, ką daryti?

    Jei pakeitėte savo el. pašto adresą, prisijunkite prie savo paskyros ir atlikti šiuos veiksmus: Mano paskyra >>> Profilio informacija >>> Suvesti naują elektroninį paštą >>> Spausti mygtuką „Išsaugoti“.